Nytt projekt :O

Den senaste nyheten ang finska, norska och engelsktalande staffs finner jag väldigt intressant :O
 
 
Det är ju kul hur alla kommer till ghc nu och helt plötsligt är engelsktalande och inte alls ifrån Sverige :O
 

Tanken är nog att GT satsar på att bli större genom att inte bara ha svenska spelare. Utan göra det enklare för norska, finnar och engelskmän att känna sig mer välkomna. Det tycker jag är en spännande idé. Fler spelare betyder fler nya vänner!!
Jag tror även att vin letar efter personer som kan tala språket flytande utan att behöva ta sig hjälp utav google translate. 
 
Ta hand om er och hoppas ni haft ett bra jullov!
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback