Nya djs!!

En ny taktik som gick myycket fortare än att ansöka och shit prövades idag hehe.. vin skrev helt enkelt hotel alerts '' knacka på i freeze test om du vill bli dj!! '' Så hjälptes gonzalo, vin, issasuperstar och jag till att välja djs!
Vi valde ut några randoms och frågade efter ålder. De som passade blev interjuvade i skype!
Vilka är dom utvalda då undrar kanske ni :O 
 
 
Just nu när jag skriver detta så sänder en av de nya, DJ Aron. [ Aron47 på GT ]
 
 
Livvakten som förr har varit DJ admin valde att göra comeback också. Skit kul!!
( Bara för att jag har en gammal print på livvakten när hon var expert så vill jag lägga ut den också.. :D )
 
 
Framtiden ser ut att bli fröjdefull med mycket musik!
 

Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback