Behöver du hjälp?

Behöver du någon att prata med? Behöver du mer specifikerad hjälp och känner att en anmälan tar för lång tid, du vill vara med och se ''action''?
Då ska jag berätta för dig hur man gör för att få uppleva riktig service ;)
Anslut dig till GT help center och leta reda på en expert eller annan högre rankad om inga silvers/experter är i båset. 
Du får bäst hjälp genom att ha tålamod och vara trevlig utan att spamma eller att använda dig utav svordomar. 
Jag brukar ställa upp för spelare och prata med dem enskilt i mitt rum ibland om jag tycker att de anses behövas.
 
Ibland kan det kännas enklare att uttrycka sig i en vanlig chatt mer än vad det kan vara i en anmälan. Så behöver du prata om någon incident på GT eller bara vill snacka ut lite så finns det alltid någon i GTs staff team som kan hjälpa dig. I detta rummet har mååånga diskussioner och mycket drama haft sitt. 
 

Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback