League of legends.

Lite utanför ämnet GT nudå.
Men ni som spelar League of legends, LoL, kan adda mig. Jag heter SannaSnigel. Jag är ganska noobig på LoL men det gör inge ;). Jag spelade nyss och feedade som bara den, men ändå väldigt nöjd för jag gjorde fyra kills :) 4/19/4 ;P
 
Zakatheking
 

Den gamla experten Zakatheking, Har visat sig väldigt mycket i GHC på senaste tiden!! Är han tillbaka förgott eller bara och hälsar på? Personligen hoppas jag på att han stannar då vi var vänner innan han slutade efter att han fick sparken. Zaka brukade bli kallad '' Zakat '' av olika personer och jag har hört att det inte är ett sånt fint ord på ett visst språk heh.. Ett tag var han en av de rikaste i hela GT och har även blivit rensad en gång av vin pga det. ;) SCHYST SNUBBE!!!!
 
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback