Den pinsamma storyn bakom mitt GTnamn

Jag heter ju din-chey på GT, Jag vet inte riktigt hur ni tolkar det namnet men jag tolkar det namnet som största ORREnamnet. För när jag skapade min GTgubbe valde jag just det namnet för jag skulle leka fjortis. Det kändes bra att nu vet lixom folk det och jag måste inte lixom hålla det hemligt.. phew.. I nutid ångrar jag dock att jag döpte min gubbe till '' din-chey '' Jag hade viljat ha något coolare som har med Snigel att göra. Eftersom att jag verkligen gillar '' Snigel ¨'' pga att jag är väldigt långsam av mig :)
 

Ni kanske inte kommer se mig inloggad på GT på ungefär 2 dagar, tog '' ledigt '' av lite personliga skäl.
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer
Postat av: MR. MEG

Nej, fyfan! Ditt namn är så jävla sött.
INTE SNIGEL!! GUD VAD FULT!! TA din-chey det är fantastiskt sött ju <3<3 XOXO // Mr. Anonym

Svar: hahahah
Sanna

2013-03-05 @ 15:13:17
Postat av: Någon GTanvändare

Haha, håller med, din-chey är ju bra, inte snigel :oo

2013-03-15 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback