WOOOPSI BLASTI

haha blast trashar du?
Eller var det kanske CRAZYMAYE ?!
 
 
 
 
 
Angående gästbloggeriet!
 
Söker en skön person som bra gärna kan snappa upp lite skvaller kanske? ;) ;) Inte för personligt skvaller och inte för stötande heller! Utan lite mer lagom sådär. 
Krav på den som ska gästblogga:
* Trevlig och inte använda stötande ord!
* Hyfsat bra stavning.
* Förnuft om vad som kan och inte kan läggas upp på en blogg!
* Måste kunna lita på bloggaren!
 
Lämna gärna en kommentar för visat intresse!
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
Xoxo
Din-chey

Kommentarer
Postat av: BaraAlexie

*Ännu en kommentar*
Jag har ägt bloggar sen jag var typ 12år tror jag. Så har väldigt bra koll på vad som får skrivas och vilka bilder som får publiceras på en blogg. Jag har väl en hyfsat bra stavning enligt mig själv. Är snäll och trevlig och ger inga stötande ord. Och det går allt lita på mig då jag har gästbloggat på andra bloggar tidigare :)

2013-02-09 @ 01:56:43 / URL: http://alexandratorensjoo.blogg.se
Postat av: ssofie,

Awesome blogg

2013-02-09 @ 04:02:23
Postat av: Daniiish

Hej, Ja vill bli:(

2013-02-09 @ 22:05:35
Postat av: G4D1S

Vill gärna vara gäst här. Har väl hyfsad stavning, du får väl ta mig på ett prov xD Haha

2013-02-11 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback