THE WINNER OF KICKWARS

hahaha GRATTIS PÅ DIG SaltherQ

Ingen mindre än SaltherQ vann GT's Stora event KICKWARS
Inte nog med att han är snabb på att kicka, Han är schyst också! Det är bra då en del av hans pris var att få spendera en hel VECKA innanför BÅSET! Han var dock lite rädd när jag sa att jag skulle blogga om honom hehe.. 
Sött va? Men jag bloggar oftast snällt, Eller hur?
 

Då jag var vakt såg jag ju hur alla kämpade på och hjälplöst blev kickade innan dem ens hann stiga ur sin teleporter... Ärligt talat så provade jag också på att vara med då jag fick tillåtelse av min kompis. Jag lyckades ta mig genom 3 rum men efter det tabbade jag mig... hehe.
 
Vi säger iallafall grattis till SaltherQ och hoppas han får det bra 1 vecka innanför båset, med sitt emblem och sin rare!
 
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
Din-chey
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback