Snälla ge er....

En sak som är lite störande, lite gulligt, men mest störande. Det är när folk frågor om att bli tillsammans minst 20 gånger. Till er säger jag, GE ER. 
 
 
 
NYA GIPS MÖBLER!
 

Det verkar som att vin är på bra humör idag då han både har planerat lite hemliga saker som endast vi i personalen får veta, och lagt till 3 nya möbler i katalogen! Den ena möbeln var ju då den heliga rariteten ( Rosa draken ni såg i förra inlägg ). Dem andra två ligger i GIPs Rares 3
 
 
Tavlorna verkar då föreställa ankor och dem kan du med gips få till ett pris av endast 4 mynt st!
Klockan verkar vara lite egyptiskt inspirerad och dem kan du med gips köpa för 4 mynt st också!
 
Jag är på bra humör idag och hoppas att ni också är det!
Kolla gärna in min hinderbana då jag har byggt 3 delar nu!
 
 

Ni vet att ni älskar mig.
Xoxo
din-chey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback