Scape hälsar!

Hejsan!
Nu är det Isak (Scape) som skriver, börjar med att säga att jag älskar Sanna hihi. Sen vill jag tillägga att noface inte är så läskiga, Ber man om deras kik kan man få nakenbilder eller lära känna dem som kanske kan leda till ett förhållande? Det är ju trots allt personen på insidan man blir kär i och inte utsidan är bara ett plus. Sanna är en skitfin tjej om ni får chansen att snacka med henne så ta den för ni kommer inte ångra en sekund. Mig hittar ni på gt, eller på mina bloggar:www.boysselfharmtoo.tumblr.com och www.teen4g3.tumblr.com 
// Scape/Isak
 
 
 
Scape kommer dock inte att vara aktiv gästbloggare utan detta var mest en påhälsning :)
 
Glöm inte att lämna en kommentar om ni vill få chans att bli min aktiva gästbloggare!
 
Ni vet att ni älskar mig!
Xoxo
Din-chey ♥
 
 
PS
Möte ikväll. Så håll utkik här på bloggen extra noga ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback