PRESENTATION - DIN-CHEY

Här kommer lite information om vem jag egentligen är! Eftersom att det kanske kan verka som ett mysterium att läsa min inlägg men inte ha ett hum om vem jag är?
 
Namn: Sanna.
Smeknamn: Snigel.
Ålder: 13, Snart 14.
Bor: Småland.
Fritid: Sportig tjej, älskar fotboll och övrig träning. GT är en stor del av min fritid.
Favorit ämne: HMMMM.. Engelska.
Ögonfärg: Blå.
Dröm: Bo i ett fint orange/beige hus vid stranden och arbeta som psykolog eller bli sångerska eller vinna en stor tävling inom sport.
 
Undrar ni något mer? Skriv en kommentar.
 
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
Xoxo
Din-chey

Kommentarer
Postat av: Meegaze

Såååå söööt du äääärrrrr!! <3<3<3<3

Svar: Tack!<3
Din-chey (Sanna)

2013-02-17 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback