PRESENTATION - BaraAlexie

Hej på er allesammans.
Då jag inte kunnat komma in på GT på ett tag så tänkte jag att jag kan berätta lite om vem jag faktiskt är.
 
Namn: Alexandra
Smeknamn: Alexie
Ålder: 16 fyller 17
Fritidsintressen: Shopping, vänner, datorn, gt, blogga
Utbildning: Stylist
Övrigt: Jag drömmer om att bli känd stylist och jobba i USA. Bo i ett stort strandhus som är vitt med svarta knutar tillsammans med en fin pojk och såklart något djur tillexempelt en hund då jag älskar hundar.
 
Det var väl lite om mig, enjoy.. eller något ^^
(Tänkte att ni kanske vill se hur människan bakom skärmen ser ut.. så varsågoda..)
Grr passa er, idag är jag farlig ;*
 
Xoxo BaraAlexie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback