Noface

Noface.. Nofaces everywhere!
Ärligt talat ska jag erkänna att jag tycker 'noface' är läskigt!
Jag har själv varit sån som älskar noface en gång i tiden.. haha Forget about that. 
 
 
 
ROLLPLAYERS KOLLA HIT!
 
Självaste vin håller på att planera ett PROJEKT.

Han har inte avslöjat något om sitt hemliga lilla projekt ännu än att han söker efter '' Hallonpuffare '' Dvs Rp;are
( rollplay/Rollspel ) Han behövde även sina veteran kompisar!
Personligen tycker jag detta är skit spännande! 
Idag fick vi som befann oss innuti clienten på GThotel.org även se en hotelalert. Den berättade att testhotellet snart var påväg! Soon soon nu! Han avslöjade även att om man blev bannad från GT så skulle man hamna i finkan! Say whut? Kära vin vad har du nu planerat va?
 
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
Xoxo
Din-chey

Kommentarer
Postat av: Melissa

Haha va sööööött, har du varit noface aw.
Jag älskar noface:s dom e skit söta ju!

Svar: Haha dom är läskiga :( Var noface ett tag, men bara i typ 2 eller 3 veckor... euw.. never again
Din-chey (Sanna)

2013-02-09 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback