How about nothing?

Yeah wazzuuuup? How about nothing...? Inget händer i GT idag känns det som. Ni kanske kommer ihåg när jag skrev om att vitnos var test DJ. Det slutade med att han blev Vikarie... Hmmmm märkligt...? Jag hoppas iallafall få höra mycket av honom på GT voice!!
 
Ey broes, Nu ska jag skriva lite serious. Alla behöver inte ta åt sig men alla kan väl ha det i tanken? checka ner..
 
 
Sluta klaga på vin, Det kanske inte märks men han blir mer och mer trött av folk som sprider runt saker om hans privat liv t.ex. Han gör väldigt mycket för att GT ska fungera så bra som möjligt varje dag. Det borde vi vara tacksamma för, inte klaga på minsta fel steg..
 

Nu kanske ni tänker '' Gud vad hon smörar '' Okej men visst, Tänk så ni. Jag är bara en empatisk person hehe..
 

Jag har prövat på att gästblogga lite hos användaren '' Meegaze '' S blogg. Kolla gärna in :)
 
www.Meegazepixeltiden.blogg.se
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback