Harlem Shake

De flesta har förhoppningsvis inte missat att vin ska ha en tävling '' Harlem shake '' För det vore ju väldigt synd om personen själv missat det eftersom att det är en fet nyhet direkt när man loggar in. Då det går ut på att man ska vara en grupp och då göra den dansen harlem shake. Ärligt talat så har jag ingen aning om vad harlem shake är och är inte intresserad av tävlingen alls då det verkar alldeles för komplicerat för mig.. Men om någon frågar om man vill vara med i en grupp, Varför tacka nej? Så nu är jag med i en grupp. Har som uppdrag att lära mig vad harlem shake är och att skaffa andra medlemmar till gruppen. Lägg en kommentar om du vill vara med :) 
 
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback