GTVOICE

Jag vill börja med att säga Grattis till Livvakten och Qwenty som gick från Test DJs till fullt anställda DJs på GThotel.org's Radio GTvoice!
 
 
Grejen jag vill ta upp med GTvoice var då egentligen valet av musik. (OBS Ingen DJ som möjligen läser detta behöver ta åt sig detta är bara en åsikt från en brud som jag, Som stör sig på sjukt mycket.)
Då GT voice oftast bara spelar house eller techno liknande musik. Om dem inte spelar det spelar dem t.ex Mangemakers eller pokemon liknande musik.. Min önskan är då att få lite variation! haha, Finns det någon som håller med mig?
 
Kommentera gärna :)
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 
 
Psst! Du har väl hittat dejt till balen ikväll? Om inte, leta på discon! Där finns det ofta gott om singlar som gärna vill lära känna nytt folk! puss. Balen börjar 19:00 btw.

Kommentarer
Postat av: Sookiie

Håller med dig all house musik tröttar ut en. Visst är det inget fel på house musik men man vill ju höra pop, rock, klassisk och country musik också. Alla älskar ju inte house.

Svar: haha precis!!
Din-chey (Sanna)

2013-02-16 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback