Grattis till mig?

Idag är det min 2 månaders dag som expert :) Lite skojiga nyheter för mig iallafall hehe.. lite sämre nyheter får både mig och resten av hela GT är att Zerox min babe Emil fick kicken pga inaktivitet. Jag förstår dock vins beslut. Men det är nästan alltid lika tragiskt när en eXpert slutar/kickas, eller hur?  
 
Att vara sjuk har sina fördelar, Kunna sitta vid GT hela dagen :)
 
 
<3
 
 
Det går lite rykten om att 18plus hycklar! Ni kanske tror att det är sant men jag ska nu säga er att, Det är inte sant för 5 öre! Tror ni han skulle riskera att förlora sin rank efter hur lång tid som helst? Tror inte det.Så ni som tror att det är sant, Please jag ber er, Släpp det.
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback