Full rulle..

Hej,
Som sagt är jag ju bara gästbloggare på Din-Chey's blogg så kommer inte att vara så jätteaktiv då jag brukar få känslan av att om man bloggar för mycket som gästbloggare att man ska ta över bloggen, och det vill jag ju såklart inte göra. Har dock fullt upp med massa annat irl då vi nyss fått hem 2 nya kaniner och har nu alltså full rulle med att ta hand om 6st husdjur här hemma så har inte så mycket tid med att blogga varken på min privata blogg eller gästblogga på denna men ska försöka att gästblogga lite då och då eftersom Din-chey inte hinner med att veta allt som händer på gt alldeles själv. Men kikar in imellan åt och skriver något som händer/hänt på gt när jag kommer in det vill säga.. Men nu ska jag städa mitt rum intressant information osv.. Så jag får väl skriva lite senare. Xoxo BaraAlexie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback