Disco fiender?!

Ni kanske har hört om peter:96'S kända disco med över 8000 votes!
Det är inte dåligt eller hur? Men nu är det så att han har fått en konkurrent.
OstPhilip har också ett disco och Peter:96 är då rädd att hans disco ska ta över hans besökare!
ryktas det att peter:96 hade betalat 200 lila till en person för att låta discot trashas! 
 
 
OBS

Finner du detta skvallret som stötande eller att du helt enkelt inte vill ha det här på bloggen, Lämna en kommentar så fixar jag det!
 
 

Ni vet att ni älskar mig.
Xoxo
Din-chey

Kommentarer
Postat av: peter:96

lol pajas vilken idiot slösar 200 lila på att trasha ??? och jag har inget med de och göra ahh han som trasha kom och ba till mig kom kolla på ska trasha osts dico jag ba ok jag kommer , sen jag skratta de är allt , och hahah kommer aldrig bli rädd de är ändå pixel spel asså att han tar mina besökare och ? bryr mig inte , snacka inte för mycket skit ;)

2013-02-12 @ 07:47:21
Postat av: Ostphilip.

Sant, och om de nu är sant så har han slösat 200 lila ... för det är uppbyggt igen!

-OST-POOOOOOOOWWWAAAAAH-

2013-02-12 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback