Dagens möte

Tjena, Idag har vi haft möte! Färska nyheter hehe.. Vi kan börja med de tråkiga nyheterna. Vin beslutade att 3 stycken x skulle få smaka på foten! Damdam daaam! Vi blir allt färre och färre experter och det betyder även att det kommer nya! Vilka dem nya är.. Det får ni väl se senare! Dem som fick sparken var då tyvärr Fluffig och BelminDJ. Den tredje avslöjar jag inte då själva personen inte vet själv än. 
 
Själv har jag varit lite sjuk idag, Så har mest suttit ner afk bänken till golvet. Dåligt gjort där jag vet. Won't happend again... ;)
 
Här kommer saker jag stör mig på.. och eftersom saker man stör sig på kan låta väldigt stötande så kommer jag att stryka över det ;)
Jag stör mig på folk som säger att man förändras när man får jobbet som expert. Egentligen är det ganska självklart eftersom att man kan ju inte sitta bakom båset och svära, eller helt enkelt bete sig som en små unge och bara skita i folks frågor. Lite vett måste man ju ha :) 
En till grej jag stör mig på är att jag hade ett lite '' kul '' motto. Men det uppfattades på helt fel sätt av en annan användare så jag bytte för att bli av med hans tjat.

Nog med klagande! Back 2 work.
 
 
haha jag hade lite tråkigt igår.. 
 
Jag vet att ni älskar mig. Xoxo Din-chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback