BaraAlexie gästbloggar!

Hej,
Ni som har läst dom tidigare inläggen vet ju att Din-Chey söker gästbloggare på sin blogg, och nu har jag sagt till henne några x antal gånger att jag gärna ställer upp med att hjälpa henne hålla igång bloggen :)
 
För att ni ska få ett litet hum om vem jag är så tänkte jag berätta lite kort om mig. Jag är BaraAlexie på gt och heter Alexandra irl för er som hellre vill kalla mig för det. Jag är 16år fyllda irl och fyller 17 i år. Under min tid som gästbloggare så kommer ni kunna läsa om händelser i GT, skvaller, och så klart pixelkärleken mellan folket. Något mer att berätta just nu har jag tyvärr inte då jag först och främst måste försöka ta mig in på hotellet, vilket har krånglat för mig hur länge som helst. Ibland kommer jag in och ibland inte. Men vad säger man? YOLO lixom.. 
 
(En bild på min pixelgubbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback