Alla <3 dag dikt.

Jag höll ett litet tal på alla <3 dag balen. För er som missade har ni en chans att läsa nu :)
 
 
Jag vill börja mitt tal med att säga, Glad alla ♥ dag.
I mitt tal vill jag berätta om kärlek.
Kärlek finns runt varje hörn. Mitt liv är en cirkel. Nej skojar.
Back to serious. 
Att leva ett pixelliv utan pixelkärlek, Skulle inte vara lika kul! Eller hur?
Så var rädda om varandra. Var snälla mot varandra.
Glöm inte heller bort att alla ♥ dag är kärlekens högtid.
Så ta chansen att prata med någon du gillar lite extra mycket.
Höj hakan och sikta mot bättre tider.
För som sagt så finns kärlek i varje hörn. Och du kan aldrig veta vem som älskar när du ler.
 
Tack!
 
 
 
Jag blev dissad i sista minuten ungefär, Känns ju mindre bra.
 
 

Ni vet att ni älskar mig.
Xoxo
Din-chey 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback