Veckans skräll # 2

Veckans skräll är lite försenad men visst man har ju andra saker för sig än att sitta vid datorn hela tiden också..
Den jag har valt att utse är......
...
 
..
.
.
.
.
.
.
.
.
 
Min motivering:
Ända sen första dagen jag började chatta med honom i ghc har han varit stormtrevlig. Vi lärde känna varandra när jag var expert, då så satt vi och chattade. Vi drog skämt för varandra och pratade om allt möjligt. Han har också kommit nära mig som en fin vän nu. Även om vi inte är oense om vad som ska räknas som bra musik och inte så kommer vi rätt bra överens annars. Blir alltid lika glad när jag lyckas sätta på något på radion som han tycker om.
klapp på axeln till theo-mini!! 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback