Veckans skräll # 1

Jag hade tänkt att börja med något nytt, nämligen '' Veckans skräll ''. 
Hur kan man skrälla då? Hur blir man veckans skräll? hmmmmmm... Jo såhär är det..
Jag kommer att välja ut en person jag tycker gjort något göskönt eller en person som varit extra snäll. 
 
Den som utnämns till veckans skräll idag äääääääär............
 
 
 
 
 
 
Motiveringen är väl nästan redan förutspådd av alla som läser detta inlägget... När har vi sett en sur min ifrån tandtroll? Har vi någonsin gjort det? Nä jag tror hon vet hur man håller tungan i mun. *Fniss vad rolig jag är* Alltid lika söt och glad och ger fina kommentarer. Så om du råkar stöta på henne i ghc kan du väl ge henne dina puffs eller en klapp på axeln :)
 
 
Alltid lika trevlig!!!
 

Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback