JA MÅ HAN LEVA <3

GRATTIS MIXXAEL!! (Silver hobba på GT.)
Tänkte skriva lite fina saker om dig nu för du är min babe hihihihi
Jag vill börja med att säga att du är världens finaste för att samtidigt som du är en fin boyfriend så är du en världsfin vän som alltid finns för mig och pratar med mig. Du gör mig och många andra på bra humör. Det är ärligt talat synd om de som inte fått se dina fina sidor så som jag har fått se dom. Jag hoppas verkligen du får världens bästa födelsedag och mycket roligt tillsammans med fina vänner. Om någon är taskig så vet du att jag finns där och skäller ut den personen :@ Nejmen jag finns alltid för dig och det vet du. Puss älskade du
Att du dissade vårat mottoförhållande är helt ok då jag hoppas att du har superkul på din semester!
 
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer
Postat av: ella

jätte fin blogg din-chey ( sanna) & jag beundrar dig gätte mycket du blir bättre & bättre för varje dag.| /melisa58

2014-01-01 @ 19:58:23 / URL: http://pixellivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback