Ett år som staff

Igår den 27/12-13 var det ett år sen jag satte min fot för första gången i båset. Alltså ett år som staff.
Ångrar inte en sekund som staff än sålänge. Jag har lärt mig så mycket och vuxit starkare som person. Har lärt känna nya vänner och tappat kontakten med dom... :( Blivit lite pixelförälskad och fått mitt pixelhjärta krossat. Många fina vänner som jag håller kontakten med mycket utanför GT har förekommit också. Är tacksam för allt.
Tänkte lägga ut lite bilder som flashback hehe
 
Pyamas party med lyx mmellie aliceuknow och några stycken fler.... omg <3<3
Vem minns gtsupport.org? I loved it.
Haha när crazymaye råkade trasha ghc och blast fick fixa det...
Emiamni och 18plus förälskelser...
Gangsters som kom och raidade ghc ;))
Alla hjärtansdag balen<333 Höll ett världsfint tal på den balen minns jag..
Det gamla staff teamet <3
När kickwars kom till GT....
När harlem shake var en plåga...
När hästarna kom till GT :O
Jag och Fillan. <3
 
 
Min hinderbana :D
 
 
 
När vin försökte sig på harlemshake i GHC...
min och zerox romantiska tid tillsammans hahaha
Maja och archi nördade GHC i flera flera timmar som helper i båset..
hwe och marqitos bebisklubb var väldigt populär..
Funky och .blast's romans
 
 
Hoppas ni får lika många fina minnen upp poppandes i huvudet som jag... Shit vad tiden går!!
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback