Din-chey testar

Angående den senaste nyheten så är det ju inte alla som har möjligheten att se vad som händer när man gör något... :( Därför ska jag visa det här! :D
 
Så lyder nyheten..
 
Kristallrare: 
 
:Jesus effekten
(Nere vid fötterna, Ska väl symbolisera att jesus gick på vattnet ;-) )
 
 
Jag testade även ''klappa kommandot'', det gäller för alla Sip+ medlemmar som ni ser i överstående text.
 
 
Hehe notera att jag viftar med handen.. kul grej
 
Han har även tillagt nya rum som GIP[s] har tillgång att skapa.
Man skapar rummen på ett annorlunda sätt. Man skriver :Skaparum_1 eller :Skaparum_2
Understående är de nya rummen.
Är syftet med rummen kanske att man ska sluta bugga rutorna i sina rum? hmhmhm häftiga och praktiska är rummen enligt mig iallafall.
Rum 1: 
 Tre stjärnor av fem möjliga :)
 
Rum 2: 
 Fyra stjärnor av fem möjliga :)
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback