BACK AGAIN

Gör en comeback med min blogg hehe, Sååååååååå mycket som har hänt på sista tiden.. Personal kommer och personal går..... Issasuperstar är tillbaka!!! Och de ända personalerna som är kvar från 2012 är tyvärr bara jag och Ble. Det nya personal teamet är förstås också asgött. ( Jag har gått ifrån silver till guld hobba hehe )

Spelare har sjunkit och spelar har ökat, rekordet blev nästan slaget på födelsedagen, .bLasT gav sig av och kom tillbaka. Massvis med intressant drama som jag skulle kunna skriva om men det skulle ta alldeles för mycket utav min och eventuellt er energi.

Hehe Orren banja kanske vissa vet om vilka han är. Han som spridit vin's information. Idag gick gränsen och vin fick nog! Roligaste åtgärden gjorde han också.
Han gjorde ett kommando åt guldhobbor som vi kan skriva när banja kommer till ghc för att jäklas ;) Det går till såhär;

En guldhobba skriver '' :idiot [namn] ''
Personen som får ''motgiftet'' för idiotsjukans meddelanden blir ersatta med banjas IRL information.
För er som inte tycker att detta är rättvist, tycker jag att ni ska fråga er själva två frågor. Har vin behandlats rättvist? Är världen rättvis? Lol naa...

Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey

 (ny puss puss bild erkänn fin!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback