APA VS BEBIS

En sak jag verkligen undrar över är; Figuren på bilden här under, ska det föreställa en apbebis, en apa eller en vanlig bebis?
 
Första dagen apan/bebisen kom ut så låg den på SIP rares och hette där '' Apbebisar ''. Apbebisarna hade då ersatts utav vanliga apor. Så alla som tidigare hade köpt en apa fick då istället en apbebis.
 
 
Min rosa apa förvandlades till en ''bebis'' för att en större majoritet tyckte att de liknade bebisar, mer än apor.
Jag håller dock inte med :(
 
 
Ni vet att ni älskar mig.
xoxo
din-chey
 

Kommentarer
Postat av: .BliXt

Sanna, jag tycker att du är den bästa personalen på GT du har ett hjärta av guld och förstår spelarna. Hoppas du har det bra! Kram .BliXt

2013-12-18 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback